close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לקנות רכב- לא רק מבצעים

מערכת שורשטו אלול, תשעו18/09/2016

לא רק מבצעי רכב: 5 עצות מומחים שיעזרו לכם להוזיל עלויות של רכישת רכב חדש

תגיות:

רכישת רכב היא פרויקט לא קטן, יש להשוות מחירים, לבצע סקר שוב מקיף ולהתייעץ עם חברים ומומחים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. הוזלת עלויות של רכישת רכב חדש היא משימה לא פשוטה אך עם זאת בהחלט משימה אפשרית ואם נעזרים בעצות הנכונות ומשתמשים בטיפים החשובים אפשר בהחלט לרכוש את הרכב שתמיד חלמתם עליו במחירים נוחים ואטרקטיביים יותר. מבצעי רכב יש כמעט בכל תקופות השנה, החוכמה היא למצוא את המבצעים הטובים ביותר בזמן הנכון ובמקום הנכון וכך בהחלט תוכלו לנהוג ברכב שתמיד חלמתם עליו אבל בלי לקרוע לעצמכם את הכיס.

לרכוש רכב בזמן הנכון

לכל חברה יש את המבצעים הייחודים שלה ואת ההטבות הספציפיות שבעזרתם אפשר להתחדש ברכב חדש בעזרת מחיר נוח ומשתלם. תקופת החגים למשל המתקרבת היא זמן מעולה לרכישת רכב חדש שכן יותר ויותר אנשים מחליטים שזה הזמן הנכון לרכוש רכב חדש מהניילונים. לטיימינג בעת רכישת הרכב יש השפעה עצומה על המחיר ואם אתם מחפשים מבצעים משתלמים אז מבצעי רכב של טיוטה בתקופה שלפני החגים זה הזמן המושלם לרכוש את הרכב הבא שלכם.

לרכוש את הרכב המתאים עבורכם

לכל חברה יש הרבה מאוד סוגים ודגמים כאשר כל סוג וכל דגם מתאים לצורך מסוים. המטרה שלכם היא לא להתבלבל ולא להתפזר עם המבחר העצום של הדגמים, החליטו לפני שאתם נכנסים לסוכנות או לחברה איזה סוג רכב אתם צריכים וכך תוכלו להיות ממוקדים ולא לרכוש רכבים יקרים או גדולים יותר ממה שאתם באמת צריכים.

לבחון את האיכות ולא רק את העיצוב

אין ספק שעיצוב הרכב הוא חשוב אך חייבים לזכור שהעיצוב והמראה החיצוני הם לא העיקר בעת רכישת רכב. לצריכת הדלק, אחיזת הכביש, רמת הבטיחות, הנוחות והשכלולים הטכנולוגיים יש משקל רב יותר בעת בחירת הרכב מאשר אם הרכב נראה יותר טוב או פחות טוב. לא מעט לקוחות משלמים הרבה מאוד כסף כי העיצוב של הרכב איכותי מאוד, אל תתפתו לשלם הרבה רק על החיצוניות ותוכלו לחסוך אלפי שקלים.

לא להיות נעולים ולשמוע את כל האופציות

אחת הטעויות הגדולות של כולנו היא שאנחנו כבר סגורים על הרכב שאנחנו רוצים עוד בטרם הקשבנו לכל ההצעות האחרות העומדות בפנינו. מבצעי רכב יש בלי סוף אבל מבצעי רכב של טיוטה זו כבר רמה אחרת לגמרי וגם אם טיוטה לא הייתה האופציה הראשונה שלכם, כדאי מאוד שתבחנו את האופציה של אחת החברות המצליחות ביותר בעולם ולא משנה אם אתם מחפשים רכב מיני, משפחתי או מסחרי.

 

להיות שלמים עם ההחלטה שלכם

אחרי שרכשתם את הרכב תהיו בטוחים ושלמים עם עצמכם ואל תמכרו ואל תחליפו את הרכב שרכשתם כל שנה או שנתיים. רכב חזק ואיכותי יכול להיות אתכם בשקט גם חמש שנים ולא צריך להתפתות להחליף את הרכב בכל תקופת זמן קצרה. הישארות עם אותו הרכב חוסכת לכם עלויות רבות שכן ירידת הערך של הרכב היא בעיקר בשנה-שנתיים הראשונות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה